Ktoś może się orientuje czmu Audi 80 jest cichsze od Octavi?
Audi 80 1.9 TDi z 95 jest to nie najnowszy produkt (oczywisci uwazam ,ze dobry) jednak silnik chodzi ciszej ! Siedzac w kabinie na wolnych obrotach jest ciszej czy przez to ,ze silnik jest wzdluznie czy sa lepsze maty wygluszajce????Moze ktos sie orintuje wtym temacie??
nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
Jakość wykonania , Audi słynie z tego że używa dobrych materiałów jak i do robienia desek rozdzielczych jak i wyciszania samochodów.Nie wiem jakie ma za zadanie ten temat i nie jest umieszczony chyba gdzie powinien.
rafalus, Ogladnij strone gdzie sa wymienione wszystkie produkty Dynamat, na pewno zobaczysz gdzie i co mozna wygluszyc i jak to wplynie na wyciszenie auta :idea:
rafalus, Ogladnij strone gdzie sa wymienione wszystkie produkty Dynamat, na pewno zobaczysz gdzie i co mozna wygluszyc i jak to wplynie na wyciszenie auta :idea:
No znowu nie przesadzaj, ze tak glosno jest :wink:
W Warszawie to chyba Galeria Tonow by to zrobila jakos na poziomie, srodki ktore nalezaloby uzyc masz wyzej w linku.
miałem b4 tdi z 92r ja nie pamiętam zeby było cichsze niz O1 ale tdi silnik choć niby tez 90 km to lepiej przyspieszł mozna było go przeciągnąć a w O1 mojego szfagra tak jakby odcinało turbo i niema takiego pociągnięcia.
[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Nie idzie mi nawet o motor, ale generalnie zwiększenie izolacji od szumów w czasie jazdy.
Link dynamat.com bardzo ładnie opisuje taki proces. Domyślam się że taka operacja
jest bardzo pracochłonna i wymaga doświadczenia. Dlatego poszukuję zawodowców zajmujących się takimi usługami.
Oczywiście OII nie jest przesadnie głośna ale wystarczy przejechać się autami z innego segmentu rynku, żeby zatęsknić za takim poziomem wyciszenia.
Jest w tym kaprysie nieco ekstrawagancji ale cóż... myślę że warto się z tym problemikiem zmierzyć. Zwłaszcza ktoś, kto śmiga w długich trasach wię o czym mówię.
Ja wiem o czym mowisz Dodatkowo Octvia przepuszcza wiecej dzwiekow z zewnatrz nie wiem gdzie jest przyczyna w Fiacie Siena nie bylo jakis uszczelek specjalnie dodatkowych . Na poziom glosnosci motoru moze chyba tez miec olej. Gęstszy powinnien powodowac wyciszenie .Kolega ma 10W40 w Audi 80 Tdi 90KM a ja 0W50
nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
Mielec to dla mnie troszkę nie po drodze. Ponieważ w tym temacie pośpiechu nie ma, jeszszcze troszkę popytam tu i ówdzie. Może GleriaTonów polecana przez Maicroft'a a może jeszcze cosik innnego. Moi znajomi (z firm poza warszawskich) polecali JavaCarDesign k/Włocławka. Się zobaczy. Jeśli do czegoś dojdę i skutecznie sprawa zostanie załatwiona to opiszę efekty.
Nara!
[ Dodano: Sob 09 Cze, 07 23:17 ]
...i po ponad roku uczyniłem to wreszcie.
Zgodnie z poleceniem Maicrofta, uderzyłem do Galerii Tonów.
Generalnie szkoda że tyle zwłekałem, operacja wyciszenia udała się znakomicie. Jeśli ktoś się zastanawia czy warto? To twierdzę że bardzo warto. Szumy całościowo mocno ustąpiły. Mają dla mnie całkowicie akceptowalny poziom. Przy podróżowaniu autostradową prędkością (140km/h, co fizycznie w OII oznacza 130km/h) poziom hałasu spadł subiektywnie naprawdę mocno. Do tego wymiana przedniego zestawu głośników, na głośniki Vify spowodowało że auto uległo sporej przemianie. Jeszcze się oswajam z nowym brzmieniem akustycznym Octy. Na taką operację zdecydowałem się po raz pierwszy więc tymbardziej zaskoczony jestem efektami. Wkonanie usługi przez Czarka z Galeri Tonów odbyło się bardzo zawodowo. Żadnych niespodzianek. Dobry kontaktMaicroft.
Załączm dwie fotki z etapu na którym odwiedziłem chłopaków przy pracy.
Będę się próbował jeszcze namówić z Czarkiem na jakieś pomiary głośności auta, aby mieć chociaż jakieś odniesienie do wartości katalogowych Skody. A póki co mam nowe pozytywne wrażenia z użytkowania blisko dwuletniego auta :lol:
Komentarz